ZWROT
ZGŁOSZENIE zwrotu możecie to Państwo zgłosić poprzez wiadomość na Instagramie, Facebooku oraz wiadomość e-mail joinmiio@wp.pl. Wybierając zwrot Pocztą Polską, poprzez przesyłkę nierejestrowaną, biorą Państwo za nią całkowita odpowiedzialność.
FORMULARZ ZWROTU/WYMIANY - oświadczenie o odstąpieniu od umowy dołączone jest do przesyłki, w razie jego zgubienia, odręczna notatka z danymi do zwrotu oraz szczegółami zamówienia również jest akceptowana ( prosimy o podanie w tym przypadku danych do zwrotu - imię i nazwisko, numer rachunku do zwrotu środków, numeru zamówienia oraz zwracane produkty.
ZAPAKOWANIE TOWARU - prosimy o zwrócenie nam towaru w opakowaniu zapewniającym bezpieczny transport przesyłki oraz zabezpieczenie przesyłki w odpowiedni sposób, tak aby nie uległa zniszczeniu podczas transportu.
Zwrot zamówienia - prosimy odesłać paczkę na adres:
Miió
Mała Góra 8D/25
30-864 Kraków
515792252
joinmiio@wp.pl
Lub poprzez paczkomat
KRA125M
- Mała Góra 6
30-864 Kraków
515792252 - joinmiio@wp.pl
Uwaga ważne : paczki wysłane poprzez paczkomaty na inne numery telefonu niż podane przez nas/ błędne numery telefonu do obioru, niż wskazany wyżej nie będą odbierane. Nie ponosimy również odpowiedzialności za paczki nadane na błędny numer telefonu/ w przypadku ich odbioru przez nieuprawnioną osobę.
Zwrot towaru dokonywany jest na własny koszt w dowolny sposób (kurier, paczkomaty) Prosimy również o adnotację w widocznym miejscu, że jest to zwrot.
- ZWROT NALEŻNOŚCI - proces ten może potrwać do 14 dni od zwrotu towaru. Zwrot płatności dokonywany jest w formie jaką wybrali Państwo w trakcie płatności za zamówienie lub też klasycznym przelewem na podany przez Państwa rachunek bankowy.
Więcej informacji na temat polityki zwrotów lub prawa do rezygnacji z zakupów można znaleźć w naszym Regulaminie sklepu
ZWROTY
- Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014r. (Dz. U z 2014 roku, poz. 827) Klient może zrezygnować z towaru zakupionego w sklepie bez podania przyczyny w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty otrzymania przesyłki, pierwszy dzień liczony jest dnia następnego po otrzymaniu przesyłki.
- Zwracany towar nie może nosić śladów użytkowania, musi być zwrócony w stanie nienaruszonym. Towar nie spełniający powyższych warunków nie będzie przyjęty.
- Pieniądze zostaną zwrócone w formie jaką wybrali Państwo w trakcie płatności za zamowienie lub klasycznym przelewem bankowym na wskazane przez Klienta konto w ciągu 14 dni roboczych od dnia otrzymania zwróconego towaru.
- W razie zwrotu towaru, Klient ponosi koszty przesyłki zwrotnej towarów.
- Sklep nie przyjmuje paczek wysłanych za pobraniem.
REKLAMACJE
- Jeżeli po otrzymaniu towaru Klient stwierdzi, że nie jest on zgodny z zamówieniem: nie zgadza się rodzaj produktu, rozmiar, lub zawiera wady techniczne, powinien przesłać produkt z dopiskiem reklamacja oraz zgłosić zwrot do sklepu poprzez wiadomość e-mail lub media społecznościowe. Wszelkie reklamacje rozpatrywane są najpóźniej w ciągu 14 dni roboczych od ich przesłania fizycznie do sklepu.
- W celu złożenie reklamacji wystarczjace będzie odesłanie produktu z odręcznym opisem reklamacji, danymi zamówienia oraz numerem konta do zwrotu środków w przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji.
- Reklamacje dotyczące różnicy w wyglądzie towarów zamówionych z otrzymanymi, które wynikają z różnicy w ustawieniu parametrów monitora, w szczególności różnicy w barwach i odcieniach, nie stanowią podstawy do zwrotu towaru.
- Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych przesyłki powstałych podczas transportu będą rozpatrywane tylko i wyłącznie po sporządzeniu protokołu szkodowego podpisanego przez odbiorcę i dostawcę przesyłki i przesłaniu go na nasz adres Mała Góra 8D/25 30-864 Kraków
- Zawsze przed odebraniem przesyłki należy sprawdzić, czy opakowanie nie uległo uszkodzeniu w transporcie. W przypadku, gdy opakowanie przesyłki nosi znamiona uszkodzenia należy nie przyjmować przesyłki i w obecności kuriera sporządzić protokół szkód oraz jak najszybciej skontaktować się ze sklepem. Sprawdzenie przesyłki przy odbiorze jest niezbędnym warunkiem uwzględnienia ewentualnych roszczeń Klienta z tytułu uszkodzenia czy okradzenia przesyłki w transporcie.
- Nie przyjmujemy przesyłek odsyłanych za pobraniem.
- Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa kupujący. Środki są jednak zwracane w momencie pozytywnej weryfikacji reklamacji, na podany przez klienta rachunek bankowy.