Witamy w naszym sklepie!

Szukaj

ZWROTY i REKLAMACJE

ZWROT


ZGŁOSZENIE- Każdy zwrot musi zostać uprzednio zgłoszony, możecie to Państwo zrobić poprzez wiadomość e-mail joinmiio@wp.pl Paczki bez zgłoszonego zwrotu nie będą przyjmowane. Wybierając zwrot Pocztą Polską, poprzez przesyłkę nierejestrowaną, biorą Państwo za nią całkowita odpowiedzialność.


FORMULARZ ZWROTU/WYMIANY - oświadczenie o odstąpieniu od umowy dołączone jest do przesyłki.


ZAPAKOWANIE TOWARU - prosimy o zwrócenie nam towaru w opakowaniu zapewniającym bezpieczny transport przesyłki oraz zabezpieczenie przesyłki w odpowiedni sposób, tak aby nie uległa zniszczeniu podczas transportu.


DOŁĄCZENIE DOKUMENTÓW - do spakowanego towaru prosimy dołączyć wypełniony formularz odstąpienia od umowy.


    WYSŁANIE PACZKI - prosimy odesłać paczkę na adres: 

    Miió
    Barbary 12/191
    30-838 Kraków
    509054387


    Lub poprzez paczkomat 

    KRA17M

    • Mieczysławy Ćwiklinskiej 12
      30-836 Kraków
      509054387


          Na własny koszt w dowolny sposób (kurier,poczta polska, paczkomaty) Prosimy również o adnotację w widocznym miejscu, że jest to zwrot.


    1. ZWROT NALEŻNOŚCI - proces ten może potrwać do 14 dni. Zwrot płatności dokonamy na podany przez Państwa rachunek bankowy.

    Więcej informacji na temat polityki zwrotów lub prawa do rezygnacji z zakupów można znaleźć w naszym Regulaminie sklepu


    ZWROTY

    1. Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014r. (Dz. U z 2014 roku, poz. 827) Klient może zrezygnować z towaru zakupionego w sklepie bez podania przyczyny w ciągu 14 dni roboczych od daty otrzymania przesyłki, pierwszy dzień liczony jest dnia następnego po otrzymaniu przesyłki.
    2. Zwracany towar nie może nosić śladów użytkowania, musi być zwrócony w stanie nienaruszonym. Towar nie spełniający powyższych warunków nie będzie przyjęty. 
    3. Pieniądze zostaną zwrócone przelewem bankowym na wskazane przez Klienta konto w ciągu 14 dni roboczych od dnia otrzymania zwróconego towaru.
    4. W razie zwrotu towaru, Klient ponosi koszty przesyłki zwrotnej towarów. 
    5. Sklep nie przyjmuje paczek wysłanych za pobraniem.



    REKLAMACJE

    1. Jeżeli po otrzymaniu towaru Klient stwierdzi, że nie jest on zgodny z zamówieniem: nie zgadza się rodzaj produktu, rozmiar, lub zawiera wady techniczne, powinien skontaktować się ze sklepem w celu ustalenia sposobu rozpatrzenia reklamacji. Wszelkie reklamacje rozpatrywane są najpóźniej w ciągu 14 dni roboczych od ich wpłynięcia.
    2. Reklamacje dotyczące różnicy w wyglądzie towarów zamówionych z otrzymanymi, które wynikają z różnicy w ustawieniu parametrów monitora, w szczególności różnicy w barwach i odcieniach, nie stanowią podstawy do zwrotu towaru.
    3. Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych przesyłki powstałych podczas transportu będą rozpatrywane tylko i wyłącznie po sporządzeniu protokołu szkodowego podpisanego przez odbiorcę i dostawcę przesyłki i przesłaniu go na nasz adres Barbary 12/191 30-838 Kraków
    4. Zawsze przed odebraniem przesyłki należy sprawdzić, czy opakowanie nie uległo uszkodzeniu w transporcie. W przypadku, gdy opakowanie przesyłki nosi znamiona uszkodzenia należy nie przyjmować przesyłki i w obecności kuriera sporządzić protokół szkód oraz jak najszybciej skontaktować się ze sklepem. Sprawdzenie przesyłki przy odbiorze jest niezbędnym warunkiem uwzględnienia ewentualnych roszczeń Klienta z tytułu uszkodzenia czy okradzenia przesyłki w transporcie.
    5. Nie przyjmujemy przesyłek odsyłanych za pobraniem lub wysłanych bez uprzedniej konsultacji.

          Koszyk

          Twój koszyk jest pusty.

          Dokonaj swoich pierwszych zakupów