Promocje
Kamizelka Stefania brąz wełna
Kamizelka Stefania brąz wełna
280,00 zł 220,00 zł
Kamizelka Stefania krata czerń
Kamizelka Stefania krata czerń
280,00 zł 230,00 zł
Kamizelka Stefania krata krem
Kamizelka Stefania krata krem
280,00 zł 230,00 zł
Kamizelka Stefania szara/ wełna
Kamizelka Stefania szara/ wełna
280,00 zł 196,00 zł
Kamizelka Stefania dwukolorowa
Kamizelka Stefania dwukolorowa
280,00 zł 190,00 zł
Koszula Elizabeth beż paski
Koszula Elizabeth beż paski
200,00 zł 150,00 zł
Płaszcz Ludwik butelkowa zieleń wełna
Płaszcz Ludwik butelkowa zieleń wełna
850,00 zł 490,00 zł
Płaszcz Teodor /Mech  Wełna Kaszmir
Płaszcz Teodor /Mech Wełna Kaszmir
1 470,00 zł 1 020,00 zł
Sukienka Zofia Vintage Rose beż
Sukienka Zofia Vintage Rose beż
400,00 zł 270,00 zł
Płaszcz Ludwik kawa z mlekiem
Płaszcz Ludwik kawa z mlekiem
700,00 zł 490,00 zł
Spódnica Matylda karmel
Spódnica Matylda karmel
310,00 zł 200,00 zł
Producenci
Paczkomaty InPost
Paczkomaty InPost
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
ZWROTY i REKLAMACJE

 

ZWROT


ZGŁOSZENIE- Każdy zwrot musi zostać uprzednio zgłoszony, możecie to Państwo zrobić poprzez wiadomość e-mail joinmiio@wp.pl Paczki bez zgłoszonego zwrotu nie będą przyjmowane. Wybierając zwrot Pocztą Polską, poprzez przesyłkę nierejestrowaną, biorą Państwo za nią całkowita odpowiedzialność.


FORMULARZ ZWROTU/WYMIANY - oświadczenie o odstąpieniu od umowy dołączone jest do przesyłki.


ZAPAKOWANIE TOWARU - prosimy o zwrócenie nam towaru w opakowaniu zapewniającym bezpieczny transport przesyłki oraz zabezpieczenie przesyłki w odpowiedni sposób, tak aby nie uległa zniszczeniu podczas transportu.


DOŁĄCZENIE DOKUMENTÓW - do spakowanego towaru prosimy dołączyć wypełniony formularz odstąpienia od umowy.


WYSŁANIE PACZKI - prosimy odesłać paczkę na adres: 

Miió
Mała Góra 8D/25
30-864 Kraków
509054387


Lub poprzez paczkomat 

KRA125M

  • Mała Góra 6 
    30-864 Kraków
    509054387

      Na własny koszt w dowolny sposób (kurier,poczta polska, paczkomaty) Prosimy również o adnotację w widocznym miejscu, że jest to zwrot.


  1. ZWROT NALEŻNOŚCI - proces ten może potrwać do 14 dni. Zwrot płatności dokonamy na podany przez Państwa rachunek bankowy.

Więcej informacji na temat polityki zwrotów lub prawa do rezygnacji z zakupów można znaleźć w naszym Regulaminie sklepu


ZWROTY

  1. Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014r. (Dz. U z 2014 roku, poz. 827) Klient może zrezygnować z towaru zakupionego w sklepie bez podania przyczyny w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty otrzymania przesyłki, pierwszy dzień liczony jest dnia następnego po otrzymaniu przesyłki.
  2. Zwracany towar nie może nosić śladów użytkowania, musi być zwrócony w stanie nienaruszonym. Towar nie spełniający powyższych warunków nie będzie przyjęty. 
  3. Pieniądze zostaną zwrócone przelewem bankowym na wskazane przez Klienta konto w ciągu 14 dni roboczych od dnia otrzymania zwróconego towaru.
  4. W razie zwrotu towaru, Klient ponosi koszty przesyłki zwrotnej towarów. 
  5. Sklep nie przyjmuje paczek wysłanych za pobraniem.

 

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


REKLAMACJE

 

  1. Jeżeli po otrzymaniu towaru Klient stwierdzi, że nie jest on zgodny z zamówieniem: nie zgadza się rodzaj produktu, rozmiar, lub zawiera wady techniczne, powinien skontaktować się ze sklepem w celu ustalenia sposobu rozpatrzenia reklamacji. Wszelkie reklamacje rozpatrywane są najpóźniej w ciągu 14 dni roboczych od ich wpłynięcia.
  2. Reklamacje dotyczące różnicy w wyglądzie towarów zamówionych z otrzymanymi, które wynikają z różnicy w ustawieniu parametrów monitora, w szczególności różnicy w barwach i odcieniach, nie stanowią podstawy do zwrotu towaru.
  3. Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych przesyłki powstałych podczas transportu będą rozpatrywane tylko i wyłącznie po sporządzeniu protokołu szkodowego podpisanego przez odbiorcę i dostawcę przesyłki i przesłaniu go na nasz adres Mała Góra 8D/25 30-864 Kraków
  4. Zawsze przed odebraniem przesyłki należy sprawdzić, czy opakowanie nie uległo uszkodzeniu w transporcie. W przypadku, gdy opakowanie przesyłki nosi znamiona uszkodzenia należy nie przyjmować przesyłki i w obecności kuriera sporządzić protokół szkód oraz jak najszybciej skontaktować się ze sklepem. Sprawdzenie przesyłki przy odbiorze jest niezbędnym warunkiem uwzględnienia ewentualnych roszczeń Klienta z tytułu uszkodzenia czy okradzenia przesyłki w transporcie.
  5. Nie przyjmujemy przesyłek odsyłanych za pobraniem lub wysłanych bez uprzedniej konsultacji.

 

 

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoplo.pl