Promocje
Płaszcz Stanisław czarny melanż WEŁNA/KASZMIR
Płaszcz Stanisław czarny melanż WEŁNA/KASZMIR
1 590,00 zł 700,00 zł
Spódnica trapezowa Blanka wełna
Spódnica trapezowa Blanka wełna
350,00 zł 150,00 zł
Koszula Livia śmietanka
Koszula Livia śmietanka
260,00 zł 199,00 zł
Sukienka Alicja granat denim
Sukienka Alicja granat denim
400,00 zł 200,00 zł
Koszula Eryka czerń
Koszula Eryka czerń
230,00 zł 138,00 zł
Spódnica Matylda wełna krata granat
Spódnica Matylda wełna krata granat
350,00 zł 150,00 zł
Spódniczka Klara koguty borodo
Spódniczka Klara koguty borodo
260,00 zł 155,00 zł
Cygaretki Zorian długość standard grafit
Cygaretki Zorian długość standard grafit
230,00 zł 184,00 zł
Koszula Eryka błękit
Koszula Eryka błękit
230,00 zł 130,00 zł
Producenci
Paczkomaty InPost
Paczkomaty InPost
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
ZWROTY i REKLAMACJE

 

ZWROT


ZGŁOSZENIE- Każdy zwrot prosimy zgłosić, możecie to Państwo zrobić poprzez wiadomość na Instagramie, Facebooku oraz wiadomość e-mail joinmiio@wp.pl. Wybierając zwrot Pocztą Polską, poprzez przesyłkę nierejestrowaną, biorą Państwo za nią całkowita odpowiedzialność.


FORMULARZ ZWROTU/WYMIANY - oświadczenie o odstąpieniu od umowy dołączone jest do przesyłki, w razie jego zgubienia, odręczna notatka z danymi do zwrotu oraz szczegółami zamówienia również jest akceptowana ( prosimy o podanie w tym przypadku danych do zwrotu - imię i nazwisko, numer rachunku do zwrotu środków, numeru zamówienia oraz zwracane produkty.


ZAPAKOWANIE TOWARU - prosimy o zwrócenie nam towaru w opakowaniu zapewniającym bezpieczny transport przesyłki oraz zabezpieczenie przesyłki w odpowiedni sposób, tak aby nie uległa zniszczeniu podczas transportu.


 

Zwrot zamówienia - prosimy odesłać paczkę na adres: 

Miió
Mała Góra 8D/25
30-864 Kraków
515792252

joinmiio@wp.pl


Lub poprzez paczkomat 

KRA125M

  • Mała Góra 6 
    30-864 Kraków
    515792252
  • joinmiio@wp.pl

     Uwaga ważne : paczki wysłane poprzez paczkomaty na inne numery telefonu niż podane przez nas/ błędne numery telefonu do obioru, niż wskazany wyżej nie będą odbierane. Nie ponosimy również odpowiedzialności za paczki nadane na błędny numer telefonu/ w przypadku ich odbioru przez nieuprawnioną osobę.
 
 Zwrot towaru dokonywany jest na własny koszt w dowolny sposób (kurier, paczkomaty) Prosimy również o adnotację w widocznym miejscu, że jest to zwrot. 


  1. ZWROT NALEŻNOŚCI - proces ten może potrwać do 14 dni od zwrotu towaru. Zwrot płatności dokonywany jest w formie jaką wybrali Państwo w trakcie płatności za zamówienie lub też klasycznym przelewem na podany przez Państwa rachunek bankowy. 

Więcej informacji na temat polityki zwrotów lub prawa do rezygnacji z zakupów można znaleźć w naszym Regulaminie sklepu


ZWROTY

  1. Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014r. (Dz. U z 2014 roku, poz. 827) Klient może zrezygnować z towaru zakupionego w sklepie bez podania przyczyny w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty otrzymania przesyłki, pierwszy dzień liczony jest dnia następnego po otrzymaniu przesyłki.
  2. Zwracany towar nie może nosić śladów użytkowania, musi być zwrócony w stanie nienaruszonym. Towar nie spełniający powyższych warunków nie będzie przyjęty. 
  3. Pieniądze zostaną zwrócone w formie jaką wybrali Państwo w trakcie płatności za zamowienie lub klasycznym przelewem bankowym na wskazane przez Klienta konto w ciągu 14 dni roboczych od dnia otrzymania zwróconego towaru.
  4. W razie zwrotu towaru, Klient ponosi koszty przesyłki zwrotnej towarów. 
  5. Sklep nie przyjmuje paczek wysłanych za pobraniem.

 

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


REKLAMACJE

 

  1. Jeżeli po otrzymaniu towaru Klient stwierdzi, że nie jest on zgodny z zamówieniem: nie zgadza się rodzaj produktu, rozmiar, lub zawiera wady techniczne, powinien skontaktować się ze sklepem w celu ustalenia sposobu rozpatrzenia reklamacji. Wszelkie reklamacje rozpatrywane są najpóźniej w ciągu 14 dni roboczych od ich wpłynięcia.
  2. Reklamacje dotyczące różnicy w wyglądzie towarów zamówionych z otrzymanymi, które wynikają z różnicy w ustawieniu parametrów monitora, w szczególności różnicy w barwach i odcieniach, nie stanowią podstawy do zwrotu towaru.
  3. Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych przesyłki powstałych podczas transportu będą rozpatrywane tylko i wyłącznie po sporządzeniu protokołu szkodowego podpisanego przez odbiorcę i dostawcę przesyłki i przesłaniu go na nasz adres Mała Góra 8D/25 30-864 Kraków
  4. Zawsze przed odebraniem przesyłki należy sprawdzić, czy opakowanie nie uległo uszkodzeniu w transporcie. W przypadku, gdy opakowanie przesyłki nosi znamiona uszkodzenia należy nie przyjmować przesyłki i w obecności kuriera sporządzić protokół szkód oraz jak najszybciej skontaktować się ze sklepem. Sprawdzenie przesyłki przy odbiorze jest niezbędnym warunkiem uwzględnienia ewentualnych roszczeń Klienta z tytułu uszkodzenia czy okradzenia przesyłki w transporcie.
  5. Nie przyjmujemy przesyłek odsyłanych za pobraniem lub wysłanych bez uprzedniej konsultacji.
  6. Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa kupujący. Środki są jednak zwracane w momencie pozytywnej weryfikacji reklamacji, na podany przez klienta rachunek bankowy.

 

 

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoplo.pl, powered by Shoper.