Menu
Koszyk
ZWROTY i REKLAMACJE

 

ZWROT


ZGŁOSZENIE- Każdy zwrot prosimy zgłosić, możecie to Państwo zrobić poprzez wiadomość na Instagramie, Facebooku oraz wiadomość e-mail joinmiio@wp.pl. Wybierając zwrot Pocztą Polską, poprzez przesyłkę nierejestrowaną, biorą Państwo za nią całkowita odpowiedzialność.


FORMULARZ ZWROTU/WYMIANY - oświadczenie o odstąpieniu od umowy dołączone jest do przesyłki, w razie jego zgubienia, odręczna notatka z danymi do zwrotu oraz szczegółami zamówienia również jest akceptowana ( prosimy o podanie w tym przypadku danych do zwrotu - imię i nazwisko, numer rachunku do zwrotu środków, numeru zamówienia oraz zwracane produkty.


ZAPAKOWANIE TOWARU - prosimy o zwrócenie nam towaru w opakowaniu zapewniającym bezpieczny transport przesyłki oraz zabezpieczenie przesyłki w odpowiedni sposób, tak aby nie uległa zniszczeniu podczas transportu.


 

Zwrot zamówienia - prosimy odesłać paczkę na adres: 

Miió
Mała Góra 8D/25
30-864 Kraków
515792252

joinmiio@wp.pl


Lub poprzez paczkomat 

KRA125M

  • Mała Góra 6 
    30-864 Kraków
    515792252
  • joinmiio@wp.pl

     Uwaga ważne : paczki wysłane poprzez paczkomaty na inne numery telefonu niż podane przez nas/ błędne numery telefonu do obioru, niż wskazany wyżej nie będą odbierane. Nie ponosimy również odpowiedzialności za paczki nadane na błędny numer telefonu/ w przypadku ich odbioru przez nieuprawnioną osobę.
 
 Zwrot towaru dokonywany jest na własny koszt w dowolny sposób (kurier, paczkomaty) Prosimy również o adnotację w widocznym miejscu, że jest to zwrot. 


  1. ZWROT NALEŻNOŚCI - proces ten może potrwać do 14 dni od zwrotu towaru. Zwrot płatności dokonywany jest w formie jaką wybrali Państwo w trakcie płatności za zamówienie lub też klasycznym przelewem na podany przez Państwa rachunek bankowy. 

Więcej informacji na temat polityki zwrotów lub prawa do rezygnacji z zakupów można znaleźć w naszym Regulaminie sklepu


ZWROTY

  1. Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014r. (Dz. U z 2014 roku, poz. 827) Klient może zrezygnować z towaru zakupionego w sklepie bez podania przyczyny w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty otrzymania przesyłki, pierwszy dzień liczony jest dnia następnego po otrzymaniu przesyłki.
  2. Zwracany towar nie może nosić śladów użytkowania, musi być zwrócony w stanie nienaruszonym. Towar nie spełniający powyższych warunków nie będzie przyjęty. 
  3. Pieniądze zostaną zwrócone w formie jaką wybrali Państwo w trakcie płatności za zamowienie lub klasycznym przelewem bankowym na wskazane przez Klienta konto w ciągu 14 dni roboczych od dnia otrzymania zwróconego towaru.
  4. W razie zwrotu towaru, Klient ponosi koszty przesyłki zwrotnej towarów. 
  5. Sklep nie przyjmuje paczek wysłanych za pobraniem.

 

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


REKLAMACJE

 

  1. Jeżeli po otrzymaniu towaru Klient stwierdzi, że nie jest on zgodny z zamówieniem: nie zgadza się rodzaj produktu, rozmiar, lub zawiera wady techniczne, powinien skontaktować się ze sklepem w celu ustalenia sposobu rozpatrzenia reklamacji. Wszelkie reklamacje rozpatrywane są najpóźniej w ciągu 14 dni roboczych od ich wpłynięcia.
  2. Reklamacje dotyczące różnicy w wyglądzie towarów zamówionych z otrzymanymi, które wynikają z różnicy w ustawieniu parametrów monitora, w szczególności różnicy w barwach i odcieniach, nie stanowią podstawy do zwrotu towaru.
  3. Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych przesyłki powstałych podczas transportu będą rozpatrywane tylko i wyłącznie po sporządzeniu protokołu szkodowego podpisanego przez odbiorcę i dostawcę przesyłki i przesłaniu go na nasz adres Mała Góra 8D/25 30-864 Kraków
  4. Zawsze przed odebraniem przesyłki należy sprawdzić, czy opakowanie nie uległo uszkodzeniu w transporcie. W przypadku, gdy opakowanie przesyłki nosi znamiona uszkodzenia należy nie przyjmować przesyłki i w obecności kuriera sporządzić protokół szkód oraz jak najszybciej skontaktować się ze sklepem. Sprawdzenie przesyłki przy odbiorze jest niezbędnym warunkiem uwzględnienia ewentualnych roszczeń Klienta z tytułu uszkodzenia czy okradzenia przesyłki w transporcie.
  5. Nie przyjmujemy przesyłek odsyłanych za pobraniem lub wysłanych bez uprzedniej konsultacji.
  6. Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa kupujący. Środki są jednak zwracane w momencie pozytywnej weryfikacji reklamacji, na podany przez klienta rachunek bankowy.

 

 

 

Zaloguj przez Google
lub
Zaloguj przez Google
lub
Dbamy o Twoją prywatność

Pliki cookies i pokrewne im technologie umożliwiają poprawne działanie strony i pomagają nam dostosować ofertę do Twoich potrzeb. Możesz zaakceptować wykorzystanie przez nas wszystkich tych plików i przejść do sklepu lub dostosować użycie plików do swoich preferencji, wybierając opcję "Dostosuj zgody".

Więcej o plikach cookies przeczytasz w naszej Polityce prywatności.

Zaakceptuj tylko niezbędne Dostosuj zgody Zaakceptuj wszystkie
Ustawienia plików cookies

W tym miejscu możesz określić swoje preferencje w zakresie wykorzystywania przez nas plików cookies.

  • Te pliki są niezbędne do działania naszej strony internetowej, dlatego też nie możesz ich wyłączyć.

Te pliki umożliwiają Ci korzystanie z pozostałych funkcji strony internetowej (innych niż niezbędne do jej działania). Ich włączenie da Ci dostęp do pełnej funkcjonalności strony.

Te pliki pozwalają nam na dokonanie analiz dotyczących naszego sklepu internetowego, co może przyczynić się do jego lepszego funkcjonowania i dostosowania do potrzeb Użytkowników.

Te pliki wykorzystywane są przez dostawcę oprogramowania, w ramach którego działa nasz sklep. Nie są one łączone z innymi danymi wprowadzanymi przez Ciebie w sklepie. Celem zbierania tych plików jest dokonywanie analiz, które przyczynią się do rozwoju oprogramowania. Więcej na ten temat przeczytasz w Polityce plików cookies Shoper.

Dzięki tym plikom możemy prowadzić działania marketingowe.

Anuluj Zapisz ustawienia