Menu
Szukaj
Koszyk
ZWROTY i REKLAMACJE

 

ZWROT


ZGŁOSZENIE zwrotu możecie to Państwo zgłosić poprzez wiadomość na Instagramie, Facebooku oraz wiadomość e-mail joinmiio@wp.pl.  Wybierając zwrot Pocztą Polską, poprzez przesyłkę nierejestrowaną, biorą Państwo za nią całkowita odpowiedzialność.


FORMULARZ ZWROTU/WYMIANY - oświadczenie o odstąpieniu od umowy dołączone jest do przesyłki, w razie jego zgubienia, odręczna notatka z danymi do zwrotu oraz szczegółami zamówienia również jest akceptowana ( prosimy o podanie w tym przypadku danych do zwrotu - imię i nazwisko, numer rachunku do zwrotu środków, numeru zamówienia oraz zwracane produkty.


ZAPAKOWANIE TOWARU - prosimy o zwrócenie nam towaru w opakowaniu zapewniającym bezpieczny transport przesyłki oraz zabezpieczenie przesyłki w odpowiedni sposób, tak aby nie uległa zniszczeniu podczas transportu.


 

Zwrot zamówienia - prosimy odesłać paczkę na adres: 

Miió
Mała Góra 8D/25
30-864 Kraków
515792252

joinmiio@wp.pl


Lub poprzez paczkomat 

KRA125M

  • Mała Góra 6 
    30-864 Kraków
    515792252
  • joinmiio@wp.pl

     Uwaga ważne : paczki wysłane poprzez paczkomaty na inne numery telefonu niż podane przez nas/ błędne numery telefonu do obioru, niż wskazany wyżej nie będą odbierane. Nie ponosimy również odpowiedzialności za paczki nadane na błędny numer telefonu/ w przypadku ich odbioru przez nieuprawnioną osobę.
 
 Zwrot towaru dokonywany jest na własny koszt w dowolny sposób (kurier, paczkomaty) Prosimy również o adnotację w widocznym miejscu, że jest to zwrot. 


  1. ZWROT NALEŻNOŚCI - proces ten może potrwać do 14 dni od zwrotu towaru. Zwrot płatności dokonywany jest w formie jaką wybrali Państwo w trakcie płatności za zamówienie lub też klasycznym przelewem na podany przez Państwa rachunek bankowy. 

Więcej informacji na temat polityki zwrotów lub prawa do rezygnacji z zakupów można znaleźć w naszym Regulaminie sklepu


ZWROTY

  1. Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014r. (Dz. U z 2014 roku, poz. 827) Klient może zrezygnować z towaru zakupionego w sklepie bez podania przyczyny w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty otrzymania przesyłki, pierwszy dzień liczony jest dnia następnego po otrzymaniu przesyłki.
  2. Zwracany towar nie może nosić śladów użytkowania, musi być zwrócony w stanie nienaruszonym. Towar nie spełniający powyższych warunków nie będzie przyjęty. 
  3. Pieniądze zostaną zwrócone w formie jaką wybrali Państwo w trakcie płatności za zamowienie lub klasycznym przelewem bankowym na wskazane przez Klienta konto w ciągu 14 dni roboczych od dnia otrzymania zwróconego towaru.
  4. W razie zwrotu towaru, Klient ponosi koszty przesyłki zwrotnej towarów. 
  5. Sklep nie przyjmuje paczek wysłanych za pobraniem.

 

 


 

 

 

 

REKLAMACJE

 

  1. Jeżeli po otrzymaniu towaru Klient stwierdzi, że nie jest on zgodny z zamówieniem: nie zgadza się rodzaj produktu, rozmiar, lub zawiera wady techniczne, powinien przesłać produkt z dopiskiem reklamacja oraz zgłosić zwrot do sklepu poprzez wiadomość e-mail lub media społecznościowe. Wszelkie reklamacje rozpatrywane są najpóźniej w ciągu 14 dni roboczych od ich przesłania fizycznie do sklepu.
  2. W celu złożenie reklamacji wystarczjace będzie odesłanie produktu z odręcznym opisem reklamacji, danymi zamówienia oraz numerem konta do zwrotu środków w przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji. 

  3. Reklamacje dotyczące różnicy w wyglądzie towarów zamówionych z otrzymanymi, które wynikają z różnicy w ustawieniu parametrów monitora, w szczególności różnicy w barwach i odcieniach, nie stanowią podstawy do zwrotu towaru.
  4. Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych przesyłki powstałych podczas transportu będą rozpatrywane tylko i wyłącznie po sporządzeniu protokołu szkodowego podpisanego przez odbiorcę i dostawcę przesyłki i przesłaniu go na nasz adres Mała Góra 8D/25 30-864 Kraków
  5. Zawsze przed odebraniem przesyłki należy sprawdzić, czy opakowanie nie uległo uszkodzeniu w transporcie. W przypadku, gdy opakowanie przesyłki nosi znamiona uszkodzenia należy nie przyjmować przesyłki i w obecności kuriera sporządzić protokół szkód oraz jak najszybciej skontaktować się ze sklepem. Sprawdzenie przesyłki przy odbiorze jest niezbędnym warunkiem uwzględnienia ewentualnych roszczeń Klienta z tytułu uszkodzenia czy okradzenia przesyłki w transporcie.
  6. Nie przyjmujemy przesyłek odsyłanych za pobraniem.
  7. Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa kupujący. Środki są jednak zwracane w momencie pozytywnej weryfikacji reklamacji, na podany przez klienta rachunek bankowy.